BGG-Nieuwsbrief

E-brief

De nieuwsbrief van de Bond van Gentse Germanisten verschijnt vijf keer per jaar. Je leest er allerlei nieuws: recente ontwikkelingen uit het domein van de taal- en literatuurstudie van de Germaanse talen, informatie over de faculteit L&W en de UGent, over afgestudeerden, enzovoort. Er gaat ook aandacht naar onderwijstoepassingen.
Je moet lid worden om de actuele nieuwsbrieven te krijgen; een paar oudere exemplaren kan je wel hieronder raadplegen.
De meeste leden opteren voor de elektronische versie van de nieuwsbrief, maar een papieren versie is nog altijd beschikbaar (zonder meerprijs).
Wie de nieuwsbrief per e-mail vraagt, krijgt ook occasionele "BGG-Nieuwsflitsen".

De meest recente nieuwsbrief is enkel voor leden toegankelijk. Enkele eerdere nieuwbrieven ziet u hieronder

BGG-Nieuwsbrief 38-4
BGG-Nieuwsbrief 39-2

Reacties op de inhoud: webmaster.

Bond van Gentse GermanistenBond van Gentse Germanisten